Kontaktujte nás





Aktuality

Naši kamarádi

Rádi bychom Vám ukázali naše táborové čtyřkolky, na kterých se Vaše děti můžou projet, pokud si je některý den vyberou.

Na táboře máme čtyřkolky:

ACCESS TOMAHAWK 400, TOMAHAWK 300 a ACCESS DRR 100

ACCESS TOMAHAWK 400 - modernizovaná a výkonnější verze čtyřkolky Tomahawk 300.

Tomahawk 400 Limited je limitovaná verze sportovní třístovky s větším a silnějším motorem. Má rozvor 1270 a hmotnost 227 kg, čímž nám zajišťuje opravdu výbornou stabilitu.

Pochlubit se může především:

- motor 359,3 ccm, 4 takt, 4 ventil, 1 válec, kap. chlazený, SOHC o výkonu 14,6 kW / 6500 ot./min. (23 kW - off road).

- převodovka - nový sportovní variátor F.C.C. se zpátečkou (H/L/R)

- pohon nápravy - řetězový pohon zadní nápravy

- celková délka - 1825 mm, celková šířka: 1230 mm, celková výška: 1140 mm

ACCESS TOMAHAWK 300

Dnes již legendární čtyřkolka, která na nejrůznějších závodech čtyřkolek do obsahu 300 ccm vyhrála co se dalo a kvůli které vlastně tato kategorie v podstatě vznikla

Ve své době byla nejrozšířenější sportkou s obsahem do 300 ccm. V začátcích prodeje byla bez debat čtyřkolkou roku a více než dva roky nejprodávanější značkou na trhu. Svoje kvality předváděla prakticky ve všech hobby závodech, kde skoro na jinou malou (výkonem) sportku nešlo narazit.

Na třístovku je Access Tomahawk celkem dost široký s nízkým těžištěm, a tudíž to měl Access celkem jednoduché a mohl při vývoji čtyřstovky vyjít z rámu původní třístovky. Motor má 280 ccm.

Access Tomahawk 300 a 400 jsou velmi bezpečné díky velkému rozvoru kol (tedy šířce čtyřkolky), velké váze a nízkému těžišti. Většinou se je naučí ovládat děti od 6 let během jednoho dne.

Access DRR 100

Juniorská sportovní čtyřkolka hojně využívaná na nejrůznějších závodech. Při menší váze jezdce jezdi velmi svižně až ostře, ale uveze úplně v pohodě i dospělého. Jen už nemůžeme čekat takový výkon. Má vzduchem chlazený dvoudobý jednoválec 89 ccm, automatickou převodovku, pohon 2x4, vpředu 2x bubnová brzda, vzadu 1x hydraulická kotoučová brzda, nezávislá lichoběžníková ramena vpředu, kyvná vidlice vzadu.